Sååå nära!
Gick ner 0,4 kg i veckan. Jag ligger sååå nära mitt andra delmål - bara 0,2 kg kvar! Det borde jag väl klara till nästa vecka, tro? Annars inget speciellt nytt på min front. Har varit lite si och så med maten i veckan. Inte har jag varit duktig...