Promenad och mat
Vaknade med ont i knäna. Det är inte konstigt eftersom de är inflammerade. Som vanligt fick jag ta smärtstillande för att klara av dagen. Jag skulle hjälpa min pappa med ett ärende, där blev det en halvtimmes promenad i maklig takt i alla fall.
På vägen...