Neråt
Ja, nu kommer man inte vara inne här så ofta längre, då jag börjar jobba idag. Har redan lagt in mina måltider fram till lunch, bra att förbereda så man inte missar något.
Vågen visade neråt yiihaa:)) Dock så tror jag det är vätska, för magmåttet ha...