glad i dag
Hej nu har jag varit med här i en vecka och har min vägning på onsdagar.. så på denna veckan hade jag gått ner 2.2 kg.. det är jag väldigt nöjd med.. nu tar vi nya tag till nästa vecka... hoppas alla där ute får fina resultat..
kämpa på och ge aldrig upp