Viktnedgång och (löp)träning
Nu är det dags igen! Har varit utan internet under ett bra tag nu så jag har bara kört på. Nu satsar jag på en viktnedgång ner till mina 58 kg igen! Har ju nått målet innan så det är bara att köra på igen!
Vågen stod på 62,9 imorse och jag tycker det är...