Födelsedagsfika
Idag blev det helt oväntat födelsedagsfika här på jobbet. En av tjejerna fyller 35 och hade bakat kakor till hela avdelningen (väldigt ambitiöst). Det såg väldigt gott ut och så tycker jag nästan att det är otrevligt att tacka nej när någon ha...