förberett middagen
nu har jag biffarna klara, guakamolen och tzatsikin är gjord, salladen klar, kladdkakan är klar, kesellasåsen är klar till kakan.. snart klyfta potatisen som sedan ska in i ugnen.. vinet står i kylen....dammsugit och torkat golv, handlat och bara sut...