Massage och snabbmat
Efter dagen slit på jobbet gick jag på massage. Kände mig härligt avslappnad efteråt. Det borde alla unna sig ibland. Det var jätteskönt. Annars så har maten fungerat bra. Jag åt snabbmat idag igen. Det var snabbmat i den bemärkelsen att det...