stressad
Har inte varit här inne på länge och fuskat med att fylla i min matdagbok. Men, jag har inte fuskat med maten =) Jag kör på med min isomat och det funkar kanon! Jag känner mig pigg och glad. I helgen börjar träning också om jag får fortsätta var...