vart tog den här dagen vägen??
Vaknade runt 06:00, hade beräknat att vara på jobbet till 07:00 men blev sen som vanligt. Sen var det stress stress å åter stress fram till lunch. Vid 13 var det nämligen dags att bege sig tillsammans med två arbetskamrater (varav en var S) ut mot v...