tisdagkväll
det blev en friskvårdspromenad med en kollega i morse på 30 min.. bra! tisdagar fruktdag på skolan så det blev en apelsin till mellanmål och sedan var det honungsmarinerad fläskstek och nötstek till lunch... så gott.. flera elever som inte hade...