Tisdag och jag är TRÖTT!
Godmorgon! Jag säger så även om klockan är 12:00 för jag jobbade i går kväll och hade intentionen att åka hem medetsamma klockan 00:20 men så kom min gruppledare och ville ha en fikastund tillsammans med mig och vi träffas inte så ofta så de...