På banan? Kanske!
Det är inte alldeles utan ångest jag ser vad jag ätit idag. Jag tycker det ser väldigt mycket ut. Trots det är jag lite nöjd, för jag tror att det är sunt att äta såhär. Det här borde vara lagom. Ja, jag har väl kanske inte fått till den opti...