Mot gymmet!
Äntligen dags att träna igen efter två dagars sjukuppehåll. Härligt! Dagens matintag har väl varit lite halvdant, jag är redan uppe i 1047 Kcal, och jag ska på middag ikväll. Just nu är jag hungrig, trots att jag nyss åt mellanmål. Undrar o...