Tisdag
Vilken dag pest och pina på jobbet. Men den avslutades med en härlig solnedgång(helt otrolig) Afro arobic på gymet lite löpband innan som uppvärming. Sen fika med en kompis och på vägen hem -1 grad och stjärnklar himmel och vilken otrolig måne...