Det är lätt att lova, svårt att göra.
Det går inte bra med viktnedgången just nu.. Har ätit både pajer, tårta och andra onyttigheter den senaste tiden. :( Känns inte bra alls. Jag lovar mig själv att jag ska bättra mig med början idag. Det måste bli fler promenader och mindre bakels...