Dag 6
I dag har det varit en härlig dag. Klockan 10,00 träffade vi hundmänniskor för en träningsförmiddag med hundarna. Allt gick över förväntan Avslutade det hela med grillning med en vidunderlig utsikt över staden och inloppet från havet. Vad kan ma...