Var tredje timme...
[FET][Hej allla läsare !!/FET] Jag har funderat länge på att börja äta var tredje timme som en del idrottande /tränade människor gör och jag tror det skulle va bra för min IBS också för om man har IBS ska man äta lite men ofta . Men min fr...