Chili!
Jag älskar chili con carne! Fast nu tog jag sista från storkoket jag gjorde, och eftersom det blev en väldigt liten portion tog jag en sån där liten tetra med extra bönor. Matade in i Matdagboken, och såg att jag inte tyckte om balansen mellan mätt...