Nya löparskor :)
Efter att de gamla skorna gått så mycket sönder i hälen att skoskav inte gick att undvika, var det dags för nya skor. Av killen på Löplabbet fick jag kommentaren då jag sprang på löpbandet: - Så du är framfotalöpare! Kul, då det ju är just m...