Torsdag..
Morgonen tillbringade jag hos fining. Mys. Så de blev en löparrunda runt sjön! Fick en bra tid, men uch.. Det kändes som jag sprang maraton ;P Efteråt blev de frukooost! Mmm! Fick stressa till jobbet sen :) Middag idag blev en riktigt sund sådan....