Liten tävling
I maj ska jag träffa en kompis för första gången på ett halvår. Igår bestämde vi att vi ska ha en tävling där den som springer flest antal km tills då blir bjuden på lunch. Kanske blir en bra morot för att få ut mig ur huset tidigare på daga...