Stavgång
Har varit ute och gått ca en och en halv timme med stavarna idag på förmiddagen, brukar gå ut efter lunch men nu så skulle jag jobba kväll och då börjar jag vid tre och då fungerar det inte att gå en promenad. Maten har varit hyfsat bra, har int...