natti
Nu har jag kommit hem från jobbet, fyllt MD. Det gick bra på nya rundan sju nya pensionärer på en kväll så man har blivit lite trött i huvudet av alla nya intryck. Det har gått bra själva jobbet är ju sig likt, grejen är nya personligheter som m...