Det är ju det här med djupfryst färdigmat..........
Ja, jag vet inte riktigt vad jag vågar ha för kulinarisk förväntan på min första GI-Box bestående av "Pannbiff med blomkålsgratäng, ärtor, dinkel och skysås". Jag äter ju [KURSIV]aldrig[/KURSIV] färdigmat annars. Tror att jag någon gång i un...