Träning tis
En kick idag :) Tog 10kg mer på stången i bänkpress(60kg) tömde allt på lite andra bröstövningar efter. Sedan fick det bli massa axel o så till sist Plankan. 8x20sek.. Löpning en kvart efter med en liten tempoökning :)) Hade ork i massor...