Utmaning nr 1 avklarad...
Hemma igen efter min lilla tur till Norge och massor med sociala aktiviteter som oftas innebär en hel del vin och mat. Men jag stod på mig och hade bra kollegor som inte trugade på mig massor med saker. Gillar när folk fattar :)) T ex som när dom sitt...