kalorier
åt frukost på ikea idag.. det blev på tok för mycket i kalori räkneskapet.. fast å andra sidan så har jag ju höftat på gramen efter som jag inte hade någon våg där.. :) men jag tror bestämt att de blir att köpa med sig en sallad till jobbet i...