Snickers...
Underbara älskade härliga frestelse... Åt 1/4 :( Nu mår jag pyton. Visst är jag fortfarande gott och väl innom min kalorigräns men vadfan skulle jag nalla på den för. Fan också. Trött är man också och massa timmar kvar tills det är sovdax. Urk!