En stegsamlardag
Eftersom det är onsdag så är jag ledig idag.
En hel massa steg har jag fått ihop, även om jag inte vet hur många.
Morgonen började lite annorlunda än en vanlig onsdag. Idag skulle inte yngsta sonen med skolbussen så han fick sovmorgon, skulle ha fått s...