En ny dag med träning
Ännu en dag med träning avklarad. Det är inte så att jag tycker att det är jobbigt att träna. Det är nästan det som är mest frustrerande. Att jag faktiskt går ner i vikt relativt lätt och ändå låtit mig bli tjock...gång på gång.
Men nu är det avklarat oc...