Nu så .............
Nu har jag kommit så långt på dagen att jag klarat av morgonens första snabba promenad. Ganska precis 30 minuter blev det och de flesta stegen blev aerobiska (snabba steg under en längre stund. Jag tror det är i minst 10 minuter, men det där skö...