Lyxigt kvällsmål/mellanmål!
Mmm avslutar dagen med 3x wasa rågi som jag toppar full med olika saker. Två av dem med keso, gravad lax och svamp, och en lite lättare med philadelphia och blandad sallad(tog den färdiga salladen som blivit över sen middagen!) Kände att jag ville de...