Ibland är löpning det bästa som finns!
Sushilunchen blev mycket trevlig, precis som jag förväntat mig att den skulle bli och sushi är sån där bra mat man kan träna på utan att känna sig tung i magen eller däst. Men att det skulle gå så bra idag trodde jag faktiskt inte! 6,4km på 39...