På rätt väg! :-)
Har spenderat morgonen med att prova lite gamla kläder som jag inte kunde ha för några månader sedan. Det glädjer mig att jag nu kan ha de flesta av dem förutom ett par jeans som fortfarande är för små.
Provade ett skärp som jag köpte i December...Då ku...