Sjutton
Blev gymmet imorse:) Körde 30 min på bandet, förbrände 209 kalorier, tror det var 3,35 km. Jag sprang sammanlagt 7 min av de 30! På varje 5 min så sprang jag 1 minut och på slutet 2 min. Sista minuten på 10:an. De andra på 8:an. Efter det cykla...