Sola:D<3
Hej nu ska ja försöka göra lite struktur på mina inlägg:)
Vi börjar med Meny:
Frukost: 4 ägg majonäs grädde
Middag: Makrill i tomatsås (= i solen:D det gillar vi)
Kvällsmat: Micro-Pizza
1 paket bacon, 2 tomater, ost
Mellanmål: 7 coktailtomater
Idag såg ja...