Snart Påsk
Snart påsk och det kryllar av godis överallt, vart jag än vänder på mig så finns där godis och billigt är det nu också... Har inte köpt något än, inte förens på lördag:))
Idag fick jag med mig Filippa på en ganska lång promenad, det är inte lätt att...