Lycka är att kunna springa i solen
Jag fick chansen att springa utomhus idag, i solskenet. Det var ren njutning måste jag erkänna. Lätt jogg stod på schemat och jag höll mig till det också. Lätta fötter och pigga ben, plötsligt kändes det som att jag gled fram. Lätt, ledigt oc...