Kvällsmänniska?
Sedan jag lade om kosten har jag haft svårare och svårare att upprätthålla min självbild av att vara kvälls- och nattmänniska. Jag tycker en sak - min kropp en annan. Och jag går förlorande ur striden. Igår somnade jag vid 22.
Klockan är nu 06.58....