Frukostfrestelse!
Gubben var på krogen igår, och är självklart bakis idag. Och vad vill man ha då? Frossarfrukost!!!! Han tog med sig hund och dotter till bageriet och köpte jättemånga olika frallor. Han kom hem med dem och 4 semlor! Jag är jättesvag för frallor...