Bakslag igen.....
och det känns ju inte alls bra. Förra veckan ingen förändring och nu 0,3 UPP!!!!! Vad är detta??? Ja, det är ju mitt eget fel...... Motivationen sjönk som en gråsten imorse när mötet med vågen gick såhär.... Jag får väl inse att jag no...