Det rullar på!
Tja, jag tjyvvägde mig igår.... ser bra ut.... håller tummarna att det fortfarande ser bra ut på måndagmorgon! Ikväll är det styrketräning som gäller! och lite joggintervall... ett annat mål är ju att kunna springa vårruset utan att låt...