Underbar support....
Jag tackar er alla som skrivit inlägg o varit ett bra support. Jag förstår att jag äter för lite, men som någon sa nånstans jag läste här...att man skall äta mycket/mera för att gå ner i vikt, lite svårt att greppa... Trodde ju att kroppen...