Lördag, plugg och funderingar
Ännu en nykter helg för min del. Är lite små onyttig idag, eller jag äter nyttigt men blir en hel del powerking är jag rädd. Sitter och hårdpluggar och behöver energin. Jag koncentrerar mig bättre när jag dricker energidricka, fast det kan ju va...