Löpning i mörker, ösregn och blåst
Vaknade till regnets envetna smattrande på rutan och vindens tjutande. Låg en stund kvar och funderade om det skulle bli en promenad i regnställ eller den vanliga löpningen medan hundarna försökte få upp mig ur sängen. Tänkte, men tusan då, kl...