Måndagsmöte
Måndagens möte innehöll ätande av smörgåstårta samt vin. Ingen bra dietmat direkt. Men tog mig i kragen och gick en runda i snöyran innan så det blev inte så illa. Höll mig dessutom till bara ett halvt glas vitt så jag höll mig till och med in...