Svårt att fatta eller?
Har lagt märke till att jag ägnar mig åt bortförkaringar av min viktminskning. Har gått ner från 75 till 67 kg sedan oktober 2012 men kan inte riktigt "erkänna" det. Vågen ska man ju som bekant inte lita på, jeansen sitter lösare än förut men...