PÅ gym med Gubbe & son <3
Idag hände det, vi fick med oss far i huset till gymmet och jag tittade dit efter dryga året :-) Det var en mysig stund på gymmet och inte var det för mycket folk heller. Gubben har en gång i tiden sagt att han aldrig skulle sätta sin fot på ett gy...