Eldat ris i massor
Dragit ris i mängder och eldat. Jobbigt. Vi har fällt stora träd som vi sedan har sågat och eldat upp grenarna. Galet tungt att släpa på och häva upp på elden. Men mysigt och härligt att känna att kroppen får jobba samtidigt som man gör nytta....