Som en ballong
Känner mig helt uppsvälld och tung. Förstår inte riktigt varför. Lingonveckan är i princip slut så det borde inte vara vätska som jag samlat på mig av det som ligger kvar i kroppen. Någon som känner igen sig? Har käkat minipiller länge och pr...